Klacht Tissot: na 5 jaar een defect met aanraakscherm, 2 funkties doen het niet meer.

Klachtnummer
# 12387
Gebruiker
ingrid bruinsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Opgestuurd voor reparatie-advies.
Terug met melding rep.bedrag €360.-- of nieuw horloge voor gereduceerde prijs.
Ik vind dit wel erg korte goede levensduur voor zo'n duur horloge met herinneringswaarde(voor mij).

De oplossing

Gaarne een billijk bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tissot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tissot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen