Klacht Tissot: Onterecht hoge reparatiekosten Tissot horloge(s)

MariaPaoline

Aanleiding is dat ik twee weken geleden een kennis van mijn moeder sprak in Utrecht, die klaagde over ongevraagde schoonmaakbeurt van zijn Tissot horloge, terwijl hij slechts voor reparatie instuurde en >100 € moest betalen.
Ik had zelfde ervaring in 2012 toen ik horloge liet opsturen naar Tissot voor reparatie; wijzers klok liepen niet gelijk met digitale tijd. Daarnaast werd horloge schoongemaakt en dat alles voor €226, 00 Ik vond dat vreselijk veel, maar horloge was duurder geweest en aan fout lopende wijzers had ik niets. Deze zomer op vakantie in Berlijn liepen de wijzers en digitale tijd wederom uit de pas, en tot mijn verbazing kostte het geen eurocent en slechts 15 min. om dit probleem te verhelpen door een zeer vriendelijke en deskundige verkoopster van Tissot uurwerken in luxe warenhuis op Kürfürsterdam. Ik voel me bedonderd door Tissot, omdat de reparatiekosten a 226€ voor mijn vanuit Nederland opgestuurde Tissot Touch horloge, achteraf onterecht hoog waren.

Ik adviseer het bedrijf zorg te dragen voor transparantie t.a.v. hun reparatie-offertes (uitgesplitst en wel) per 1 januari 2015 naar alle Nederlandse klanten. Daarnaast zou ik graag een antwoord ontvangen op de vraag of dit probleem bekend is bij het bedrijf, wie geprofiteerd heeft en nog steeds profiteert van deze handelswijze, en welke stappen het gerenommeerde Zwitserse bedrijf gaat zetten naar een betere serviceverlening van huidige Tissot horlogebezitters in Nederland?

Wij vinden dat Tissot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tissot?