Klacht Tissot: Tissot en Bijenkorf waardeloze service en ontduiken garantievoorwaarden

Klachtnummer
# 337788
Gebruiker
Bijenkorf en Tissot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Garantie op reparatie onder basisservice waarvoor ik 50 euro betaald heb maar als blijkt binnen de garantietermijn dat hetzelfde probleem weer optreed rekent men 175 euro voor zogenaamde full service omdat niet alleen het opwindknopje stuk is maar het hele uurwerk vervangen moet worden volgens het reparatiebedrijf in Brussel. Oncontroleerbaar voor de klant en ronduit schandalig om voor een horloge van 500 euro in een half jaar tijd 225 euro in rekening te brengen. Schandalig hoe Tissot hiermee omgaat en schandalig van de Bijenkorf dat het zulke bedrijven hun gang laat gaan.

De oplossing

Gratis reparatie onder garantie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tissot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tissot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen