Klacht Tissot: Tissot kapot, nauwelijks gebruikt en alleen op gestuurd geweest.

Klachtnummer
# 136254
Gebruiker
Lynn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 april 2012 heb ik een Tissot horloge gekocht in Aberdeen, Schotland.
Het betreft een horloge met serienummer T069417 A 11BN0335529.

Sindsdien is mijn horloge reeds 2x opgestuurd naar Tissot vanwege het feit dat het uurwerk
niet meer de correcte tijd aangaf doordat het af en toe gewoon stopte. De eerste keer dat dit
gebeurde was eind 2013 en mijn horloge heb ik toen een maand of 3 moeten missen wegens
reparatie. De tweede keer was eind 2014/begin 2015, en heb ik wederom een maand of 4
het horloge niet kunnen gebruiken.
Na beide reparaties is het probleem nog steeds niet verholpen en word ik hier enigzins
hopeloos van.
In een laatste poging mijn horloge te laten repareren, en anders te vervangen of geld terug,
schrijf ik jullie aan.

Bij het horloge heb ik de originele verpakking en originele aankoopbon.
Mijn gegevens staan onderaan deze email.

Hopende op een gepaste reactie verblijf ik,

De oplossing

Nieuw horloge/geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tissot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tissot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen