Klacht Titan: Tiatan voldoet wel aan verzoek van advocaat terwijl niet werd gereageerd toen het verzoek door (ex) werknemer werd gedaan.

Anoniem

Contract van zoon werd bij Titan niet verlengd. Zoon liep toen in ziektewet. Titan liet na zon ziek uit dienst te melden bij het UWV. Zoon en ik als vader vroegen Titan zoon ziek uit dienst te melden. Men weigerde dit. Toen op advies van Juridisch loket advocaat in de arm genomen. Deze heeft gesprek met Titan gevoerd en hen een brief gestuurd. Toen werd zoon wel ziek uit dienst gemeld. Kosten advocaat bedragen 950 Euro. Titan weigert deze kosten te betalen. Kosten hadden NIET gemaakt hoeven worden indien Titan aan mijn verzoek en die van mijn zoon zou heben voldaan. In het kader van Fair-play zijn wij van mening dat Titan het bedrag zou moeten betalen

Betaling door Titan van de onnodig gemaakte advocaat kosten. Klacht zelf al eerder bij Titan gedeponeerd. Men neemt klacht over Titan zelf in behandeling. Er is GEEN sprake van een onafhankelijk klachtonderzoek. Men verwijst naar gegeven advies medewerker juridische afdeling.Kunnen met deze klacht niet naar de NOM (Nationale Ombuds Man. Het betreft hier geen klacht tegen de overheid. Titan is gesitueerd in Utrecht

Wij vinden dat Titan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Titan?