Opgelost door Tivoli Vredenburg: Restitutie wordt door TivoliVredenburg Belachelijk lang uitgesteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 465908
Gebruiker
Carola
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wacht al maanden op teruggave van ons geld van het concert van James Blake wat is afgelast in april. Tivoli houdt ons al maanden aan het lijntje d.m.v. automatische berichten waarbij ze werkelijk alles afschuiven op Covid. Zijn er meerderen die hier last van hebben??

Gewenste oplossing

Dat TivoliVredenburg ons zo snel mogelijk de 4 tickets a € 160,40 van James Blake (21 april 2020) terug gaat betalen.
Geboden oplossing
Uiteindelijk heeft Tivoli ons geld terug betaald. Ik denk zeker mede dankzij klachtenkompas.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Tivoli Vredenburg
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tivoli Vredenburg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen