Opgelost door Tix.nl: Geannuleerde boeking is tot op heden niet terugbetaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 335241
Gebruiker
Gebruiker1534183084
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot op heden geen reactie en geen terugbetaling mislukte boeking.

De oplossing

Mij bellen op de bij hun bekende telefoonnummer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tix.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Tix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Holthaus,

    Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Graag zou ik uw verzoek willen onderzoeken, echter kan ik op de door u doorgegeven gegevens geen boeking terugvinden. Indien u wilt dat wij uw claim in behandeling nemen, wil ik u vriendelijk vragen uw klacht o.v.v. het reserveringsnummer / trip-ID in te dienen via customercare@tixtravelgroup.com

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Larissa
    Customer Care Specialist
    Tix Travel Group

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1534183084
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het openstaande bedrag is binnen 4 werkdagen retour gestuurd. Zeer tevreden over de afhandeling.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Tix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen