Klacht Tix.nl: Het duurt erg lang voordat Lufthansa restitutie regelt.

sad Niet opgelost
#RefundLH#MGA2018

Mijn klacht gaat niet zozeer over Tix.nl, want van hun krijg ik keurig antwoord en ze zeggen dat ze reminders sturen naar de luchtvaartmaatschappij. Dat geloof ik dan maar. Maar ik heb wel via Tix.nl geboekt, dus het zal via hun afgehandeld moeten worden.
Wat is het geval: op 4 juni heb ik mijn vlucht met Lufthansa via Tix.nl geannuleerd. Er was een schema wijziging waardoor er geen aansluiting meer was naar de eindbestemming. Restitutie zou enkele weken tot maanden in beslag nemen. Het is nu bijna november en ik heb nog niks ontvangen. Al een aantal keren hierover contact gehad (zowel met Tix.nl als met Lufthansa), maar Lufthansa beschikt nog steeds over mijn centjes.

Er flink druk achter gaat zetten. Ik heb lang genoeg gewacht.

Wij vinden dat Tix.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

#RefundLH#MGA2018
    Graag zou ik willen dat Tix.nl reageert...
    #RefundLH#MGA2018
    Nog steeds geen reactie van Tix..
    Geen reactie..
    Tix.nl
    Geachte Y.A. Rietveld faazen,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben het volledige bedrag dat wij van Lufthansa hebben ontvangen aan u gerestitueerd. Tevens heeft u contact gehad met ons Customer Support Team betreft het resterende deel, hierover hebben wij nogmaals een restitutie aangevraagd bij Lufthansa. Helaas zijn wij hierin volledig afhankelijk van Lufthansa. Zodra wij een update hierover hebben zullen wij u verder informeren.

Larissa

Larissa
    Customer Care Specialist
    Tix Travel Group

#RefundLH#MGA2018
Geld terug gehad, maar niet alles.. Beste Larissa, Bedankt voor je antwoord en ik heb begrip voor jullie situatie. Maar... dat Lufthansa voor jullie een onbetrouwbare partner is, hoeft niet mijn probleem te zijn... Ik zou volledige restitutie van het ticket bedrag krijgen. Reserveringskosten en visa kosten zijn voor onze rekening. Zo is het afgesproken met Tix.nl.. Ik hoor graag snel van jullie. Alvast bedankt. Yolanda Rietveld

Ook een klacht indienen over Tix.nl?