Klacht Tix.nl: Het duurt erg lang voordat Lufthansa restitutie regelt.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 328578
Gebruiker
#RefundLH#MGA2018
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht gaat niet zozeer over Tix.nl, want van hun krijg ik keurig antwoord en ze zeggen dat ze reminders sturen naar de luchtvaartmaatschappij. Dat geloof ik dan maar. Maar ik heb wel via Tix.nl geboekt, dus het zal via hun afgehandeld moeten worden.
Wat is het geval: op 4 juni heb ik mijn vlucht met Lufthansa via Tix.nl geannuleerd. Er was een schema wijziging waardoor er geen aansluiting meer was naar de eindbestemming. Restitutie zou enkele weken tot maanden in beslag nemen. Het is nu bijna november en ik heb nog niks ontvangen. Al een aantal keren hierover contact gehad (zowel met Tix.nl als met Lufthansa), maar Lufthansa beschikt nog steeds over mijn centjes.

De oplossing

Er flink druk achter gaat zetten. Ik heb lang genoeg gewacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tix.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    #RefundLH#MGA2018
    Datum
    Graag zou ik willen dat Tix.nl reageert...
  2. Auteur
    #RefundLH#MGA2018
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Tix..
  3. Auteur
    #RefundLH#MGA2018
    Datum
    Geen reactie..
  4. Auteur
    Tix.nl
    Datum
    Geachte Y.A. Rietveld faazen,

    Bedankt voor uw reactie. Wij hebben het volledige bedrag dat wij van Lufthansa hebben ontvangen aan u gerestitueerd. Tevens heeft u contact gehad met ons Customer Support Team betreft het resterende deel, hierover hebben wij nogmaals een restitutie aangevraagd bij Lufthansa. Helaas zijn wij hierin volledig afhankelijk van Lufthansa. Zodra wij een update hierover hebben zullen wij u verder informeren.

    Met vriendelijke groet,

    Larissa
    Customer Care Specialist
    Tix Travel Group
  5. Auteur
    Tix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Y.A. Rietveld faazen,

    Bedankt voor uw reactie. Wij hebben het volledige bedrag dat wij van Lufthansa hebben ontvangen aan u gerestitueerd. Tevens heeft u contact gehad met ons Customer Support Team betreft het resterende deel, hierover hebben wij nogmaals een restitutie aangevraagd bij Lufthansa. Helaas zijn wij hierin volledig afhankelijk van Lufthansa. Zodra wij een update hierover hebben zullen wij u verder informeren.

    Met vriendelijke groet,

    Larissa
    Customer Care Specialist
    Tix Travel Group

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#RefundLH#MGA2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug gehad, maar niet alles.. Beste Larissa, Bedankt voor je antwoord en ik heb begrip voor jullie situatie. Maar... dat Lufthansa voor jullie een onbetrouwbare partner is, hoeft niet mijn probleem te zijn... Ik zou volledige restitutie van het ticket bedrag krijgen. Reserveringskosten en visa kosten zijn voor onze rekening. Zo is het afgesproken met Tix.nl.. Ik hoor graag snel van jullie. Alvast bedankt. Yolanda Rietveld
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Tix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen