Klacht Tix.nl: Ik wens dat mijn klacht behandeld wordt en dat het te veel betaalde gecorrigeerd wordt.

J. van Hell

In december 2016 heb ik een auto gehuurd via Tix.nl bij
Dollar in Amerika.

Ik heb vooraf bij de boeking betaald. Achteraf blijkt dat ik in Amerika
nogmaals heb betaald. De financiële afhandeling loopt via Cartrawler.

Cartrawler verwijst naar Dollar.

Dollar laat niets van zich horen.

Tix belooft antwoord te geven op de vraag maar laat vervolgens niets van zich
horen.

Wij vinden dat Tix.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Tix.nl
    Beste Johannes,

Bedankt voor je bericht.
    Het spijt ons te lezen over de gebeurtenissen en het ongemak dat hierbij is ontstaan.

Wij willen je uiteraard graag assisteren bij het retour ontvangen van de dubbele betaling; daar je uiteraard niet twee keer belast mag worden voor dezelfde reservering. Daar de dubbele betaling helaas via onze partner CarTrawler en de lokale verhuurder verloopt, hebben wij geen inzicht in de status van deze en met welke reden er tweemaal een betaling is afgschreven.

Wij hebben onze partner CarTraweler zojuist gesproken en zij geven inderdaad aan dat er eerder contact is geweest over uw reservering. Zij zullen je over de huidige status, vandaag per e-mail verder berichten. Wij hopen dan ook ten zeerste dat het zo spoedig mogelijk opgelost gaat worden.

Mochten er nog verdere vragen zijn, schroom niet ons te contacteren. Je kunt ons voor dergelijke zaken het beste bereiken via e-mailadres: customercare@tix.nl.

Customer Care
    TIX.nl

J. van Hell
Tix stuurt de klacht door naar Cartrawler en doet net of het daarbij afgedaan is. Cartrawler reageert wel maar lost niets op. Tix geeft aan om bij vragen contact op te nemen via customercare@tix.nl. Ik heb het hele verhaal dus weer gemeld, maar Tix laat vervolgens weer niets van zich horen. Conclusie: Tix probeert naar buiten toe de service hoog te houden, maar in werkelijkheid doet men niets.

Ook een klacht indienen over Tix.nl?