Klacht Tix.nl: Kosteloos omboeken is NIET kosteloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348666
Gebruiker
Kosteloos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gekozen voor een flexticket, hier ongeveer 70 per persoon voor bijbetaald. Op de website staat dat je KOSTELOOS 1x je vlucht mag wijzigen. Echter, in de voorwaarden van de omboekingsgarantie staat dat een wijzing 0 tot 100 kan kosten, dit mag je dus toch even aan TIX betalen, en je mag ook nog even het tariefverschil aan de maatschappij (€100) betalen. Waarom heet dit dan kosteloos? Kosteloos betekent GRATIS. Dit kan echt niet, zware misleiding. Klantenservice gebeld, zij kon het heel slecht uitleggen en moet maar een claim indienen bij de vliegtuigmaatschappij...nooit meer TIX

De oplossing

Graag uitleg geven waarom ze eerst aangeven dat het kosteloos is en achteraf je toch moet bijbetalen. Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tix.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kosteloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tix.nl?