Klacht TIXWAVES: Geen reductie van het geld van de kaarten voor een geannuleerd concert

Klachtnummer
# 430131
Gebruiker
MuzikaleMan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een tweetal kaarten gekocht voor een concert van 28 maart a.s. Vanwege maatregelen van de overheid (coronavirus) worden alle concerten t/m 31 maart afgelast. Gisteren en vandaag meerdere malen contact gehad via mail met Tixwaves. Ze willen mij het geld niet terugstorten en moet maar wachten op een nieuwe datum. Het concert is geannuleerd en er komt waarschijnlijk geen nieuwe datum. Als deze er wel komt, heb ik de datum maar te accepteren. Mocht ik verhinderd zijn, dan doen ik de kaarten zelf te verkopen.

Gewenste oplossing

Het geldbedrag terugvragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TIXWAVES hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TIXWAVES?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen