Klacht Tjingo: 10 daagse (10 dagen en 9 nachten) reis boeken en betalen en je krijgt 9 dagen en 8 nachten

FSwA

In januari 2014 heb ik een 10 daagse reis voor 2 personen geboekt (en betaald) naar Turkije. Speciaal heb ik 10 dagen gekozen om maximaal profijt te hebben van aantal dagen vakantie.
Een week geleden ontving ik de vluchtgegevens. Hieruit blijkt dat wij 1 dag en 1 nacht minder krijgen dan betaald. Tjingo en Corendon beroepen zich op ANVR voorwaarden. Geen coulance regeling, geen andere vlucht, geen niets. Slikken of stikken klant! Schandaling!!! Als ik naar de supermarkt ga en koop een pak 12 eieren, houd de supermarkt ook niet één ei achter, met als opmerking staat in onze koopvoorwaarden. Als ik dit vooraf had geweten, was ik naar een reisbureau gegaan.
Bedankt Tjingo. Wij boeken nooit meer een reis bij u.

Een dag en nacht extra vakantie of compensatie voor 1 dag en 1 nacht.

FSwA
    Bedrijf Tjingo gaf aan volgens ANVR voorwaarden te hebben gehandeld. "Volgens de ANVR voorwaarden wordt de geboekte reis altijd in hele dagen aangegeven. Uw reis kan op de eerste dag beginnen met een vertrek om 23:00 uur en op de laatste dag eindigen met een aankomst om 08:00 uur. Zoals eerder vermeld, wij hebben hier totaal geen invloed op".
    Echter, onze vlucht vertrok om 22:20 uur. 40 minuten voor door ANVR bepaalde voorwaarden. Echt, belachelijk! Vind u van niet?

FSwA

Ook een klacht indienen over Tjingo?