Klacht Tjingo: Tjingo help haar klant niet met een goede oplossing.

w??v

Ik had een reisgeboekt bij Tjingo . vertrek 17 okt 2020 naar Mallorca.
Echter wilden wij deze annuleren of omboeken naar 2021, dit in verband met code oranje. Dus advies dat het beter is om niet te gaan.
Maar alles wat ik probeerde kost echt veel meer geld en bij annuleren ben je 80% kwijt van de reissom. Maar omboeken of wat dan ook kost ook erg veel meer. Dus heb ik maar geannuleerd.
Mij wij voelen ons nu erg afgezet door Tjingo omdat zij niets doen voor de klant om een redelijke oplossing te bewerkstelligen zodat we bij omboeken niet veel hoeven bij te betalen of een andere redelijke oplossing. Helaas zijn we nu veel geld kwijt en hebben we er niets voor gehad.

Een redelijke geld bedrag terug en niet 80% kwijt zijn door annuleren.
of een betaalbare oplossing voor een omboeking naar 2021 wat in de buurt komt van het bedrag wat we moesten betalen voor de geannuleerde reis.
Dus gewoon een nette oplossing en niet klanten laten afreizen naar een code oranje gebied met alle gevolgen die je daar kan oplopen.

w??v
    Bij tjingo ben je 80% kwijt als je de reis annuleert ook al is het code oranje.
    Ook bij een omzetting naar een jaar later dan ben je ook een stuk meer kwijt. Dus geen goede oplossing of service. Dan de reis maar geannuleerd.
    w??v
    Tjjingo heeft JA 20% van het totaal bedrag terug betaald na annulering.
    Zou je zeggen dat is oké, maar dat is het niet. Zeker gezien de tijd waarin we zitten. Over al is code oranje en en omboeken kost ook alleen maar meer geld. Maar dat vind Tjingo niet hun probleem.
    Dus blijf je zitten met een grote flop... veel geld kwijt en er niets voor gehad.
    En Tjingo vind het allemaal prima!!!!
    En verschuilt zich achter allerlei regeltjes.
    w??v
    Het is jammer dat Tjingo geen enkele positieve reactie geeft en zijn klanten zo behandelt. Slechte reclame voor dit bedrijf..
    Maar ja geen oplossing is ook een oplossing toch TJINGO.

w??v

Ook een klacht indienen over Tjingo?