Klacht Tjingo: Tjingo misleid klanten door transfer inclusief te tonen en rekent achteraf 65 euro.

sad Niet opgelost
vanHarsselaar

Ik heb een stedentrip geboekt bij Tjingo. Bij het boeken krijg je een prijsopgave/uw reisdetails te zien waarop staat welke vlucht je hebt en welke zaken inclusief zijn. Hier stond duidelijk bij vermeld: Transfers: inbegrepen. Transfer van en naar accommodatie en luchthaven inclusief. Vervolgens klik ik op boek deze reis en krijg ik de reisbescheiden, ontbreekt de voucher voor de transfer. Dus ik neem contact op met Tjingo met de vraag: Mijn transfervoucher ontbreekt. Krijg ik reactie: Voor een stedentrip zit er niet automatisch een transfer bijgeboekt. Mocht ik alsnog een transfer wensen te reserveren dan zijn de kosten €65,-. Vervolgens neem ik contact op met Tjingo om aan te geven dat de transfer wel degelijk bij de reis inzit omdat dit is getoond op de site. Vervolgens geven zij aan dat ik gelijk heb dat het op de kassabon staat. Maar dat dit echter een automatische tekst is en dat er errata van toepassing zijn en nogmaals of ik de tranfser wil bijboeken.

Dit is in mijn ogen misleiding van de consument. Je boekt wat ze tonen en volgens zit het er toch niet bij.

Tjingo regelt onze transfer want dit hebben zij immers als inclusief getoond op de site. Ik heb dit geboekt. Daarnaast vind ik dat zij moeten zorgen dat zij andere consumenten niet meer op deze manier kunnen misleiden. Dus zorgen dat de getoonde informatie klopt. Je kunt niet zomaar automatische tekst plaatsen en vervolgens 65 euro in rekening brengen.

vanHarsselaar
10 euro korting op een transfer van 65 euro omdat hun commissie 20 euro is op de gehele reis. Inmiddels is de reis achter de rug. En hebben we zelf voor een transfer gezorgd.

Ook een klacht indienen over Tjingo?