Klacht Tjingo: Tjingo reis Kefalonia versus Thassos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 31039
Gebruiker
Toma5659
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 5-6-13 via website van Tjingo reis uitgezocht naar eiland Kafalonia in Griekenland, plaats Skala, Hotel Ntinas en na extra info te hebben ingewonnen, ook geboekt via Tjingo.
Op 26-5-2013 vertrokken vanuit Düsseldorf naar Griekenland, bij aankomst op vliegveld Kavala, werden we onaangenaam verrast.
We gingen naar Thassos ipv Kefalonia, ongeveer 1000 km oosterlijker!
De aanwezige reisleiding kon begrijpelijkerwijze, daar niets meer aan veranderen.
Op 29-5-13 kontakt met Tjingo( niet eerder mogelijk vanwege slechte wifi) opgenomen omtrent deze fout, maar eerst van hun website een kopie gemaakt, waarop duidelijk stond Griekenland, Kefalonia, Skala, hotel Ntinas.
Hotel Ntinas lag wel op Thassos in de plaats Skala Potamia, dus was er op de website van Tjingo een link fout gemaakt, waardoor Hotel Ntinas ook schijnbaar op Kefalonia, in de plaats Skala lag.
Hiermee Tjingo geconfronteerd, alles werd ontkent, website was binnen 10 minuten verandert, gelukkig kopie van website.

De oplossing

In aangetekende brief naar Tjingo gevraagd om een passende oplossing, maar Tjingo wenst geen enkele verantwoordelijkheid te nemen voor de gemaakte fout en ontkent alles.
Een passende oplossing zou voor ons zijn: een flinke korting( minmaal 30%) op onze volgende reis via Tjingo

1 reactie

  1. Auteur
    Toma5659
    Datum
    Tjingo heeft besloten niet te reageren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toma5659
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tjingo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen