Klacht Tjingo: Tjingo reis Kefalonia versus Thassos

Toma5659

Op 5-6-13 via website van Tjingo reis uitgezocht naar eiland Kafalonia in Griekenland, plaats Skala, Hotel Ntinas en na extra info te hebben ingewonnen, ook geboekt via Tjingo.
Op 26-5-2013 vertrokken vanuit Düsseldorf naar Griekenland, bij aankomst op vliegveld Kavala, werden we onaangenaam verrast.
We gingen naar Thassos ipv Kefalonia, ongeveer 1000 km oosterlijker!
De aanwezige reisleiding kon begrijpelijkerwijze, daar niets meer aan veranderen.
Op 29-5-13 kontakt met Tjingo( niet eerder mogelijk vanwege slechte wifi) opgenomen omtrent deze fout, maar eerst van hun website een kopie gemaakt, waarop duidelijk stond Griekenland, Kefalonia, Skala, hotel Ntinas.
Hotel Ntinas lag wel op Thassos in de plaats Skala Potamia, dus was er op de website van Tjingo een link fout gemaakt, waardoor Hotel Ntinas ook schijnbaar op Kefalonia, in de plaats Skala lag.
Hiermee Tjingo geconfronteerd, alles werd ontkent, website was binnen 10 minuten verandert, gelukkig kopie van website.

In aangetekende brief naar Tjingo gevraagd om een passende oplossing, maar Tjingo wenst geen enkele verantwoordelijkheid te nemen voor de gemaakte fout en ontkent alles.
Een passende oplossing zou voor ons zijn: een flinke korting( minmaal 30%) op onze volgende reis via Tjingo

Toma5659
    Tjingo heeft besloten niet te reageren.

Toma5659

Ook een klacht indienen over Tjingo?