Klacht TK maxx : Ik was totaal flabbergasted en snap niet van de dubbele houding de leidinggevende

Klachtnummer
# 358539
Gebruiker
Roos01
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Donderdagavond 28 maart jl. heb ik aan een vriendelijke leidinggevende gevraagd of het mogelijk is om een nieuw slot voor een tas te bestellen die na 4,5 maand stuk is gegaan; ik gaf direct aan dat ik geen bon meer van de tas heb. De tas heb ik op 3 november jl. gekocht. Een nieuw slot bestellen bleek niet mogelijk. Zij gaf aan dat zij door middel van een kopie van een afschrift op mijn telefoon wel wat voor mij kon doen. Ik zei dat ik zaterdag 30 maart jl. langs zou komen met de gegevens. Zaterdag heb ik de dienstdoende leidinggevende gesproken. Zij was door de eerdere leidinggevende van eea op de hoogte gebracht. Ik heb het afschrift van 3 november jl. en een foto genomen op die datum van de tas laten zien, en aangegeven dat het bedrag dat was afgeschreven (€170) teveel was en dat de tas ongeveer €70 was. Zij heeft eea op de kassa teruggevonden. Omdat zij niet zeker was van het bedrag is zij naar boven gegaan. Ik heb zeker 40 minuten bij de kassa gewacht en voordat zij naar boven ging gaf zij aan dat ik een tegoedbon zou krijgen. Helemaal prima. Na 10 minuten kwam zij terug en meldde mij ineens dat zij was teruggefloten en dat zij niets meer voor mij kon doen! Ik snap hier helemaal niets van.

De oplossing

Ik zou graag de beloofde tegoedbon alsnog voor de tas ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TK maxx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TK maxx ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen