Klacht TK maxx : Prijskaart en de werkelijke prijs komen niet overeen.

Tk maxx

Vandaag op 27/07/2017 deed ik aankopen bij de TK MAXX in Den Haag, ik zag daar een leuke tas van het merk Valentino en op het prijskaartje stond 49,99 euro, eenmaal bij de kassa bleek de tas 100 euro. Hier was ik het niet mee eens aangezien er op het officiële prijskaartje wat anders staat. Ik ben niet heel erg in discussie gegaan, maar ik wilde graag van de verkoopster weten waarom de tas opeens 100 euro was. Ze had niet een duidelijk antwoord en ik moest de tas maar laten liggen aangezien ik niet bereid was het verhoogde bedrag te betalen. Ik vind het zeer jammer dat het zo is gelopen, want ik vind dat ik onrechtmatig ben behandeld.

Ik zou graag deze tas alsnog willen kopen maar dan voor het bedrag wat op het officiële prijskaartje stond en niet voor dat verhoogde bedrag waar de verkoopster mee aankwam zetten.

Wij vinden dat TK maxx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TK maxx ?