Klacht TK maxx : Vermoeiend

Noa

Vorige week was ik in de tk max en kocht ik een badjas toen ik thuis was kwam ik er achter dat het alarm er nog aan zat , toen ik de badjas vandaag wilde terugbrengen wilde ik ook gelijk een krultang kopen, ze wilde de badjas niet omruilen of geld terug geven aangezien er uit dat alarmpje allemaal verf komt als je er aan zit. Idd had ik geprobeert zelf dat alarm er af te halen aangezien ik geen zin had om helemaal terug te rijden. Ze konden me niet helpen met mijn badjas maar ze hebben wel het alarm er af gehaald . Eenmaal thuis kwam ik er achter dat aan mijn krultang een engelse stekker zit die dus niet in het Nederlands stopcontact kan. Nu moet ik weer terug om doe krultang terug te brengen aangezien ik hem niet kan gebruiken. Bedankt tk max

Ik hoop dat ze in het vervolg beter aangeven bij producten of het ook in nederland te gebruiken is . En de werknemers moeten natuurlijk zelf alert blijven.

Wij vinden dat TK maxx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TK maxx ?