Klacht TKB: agressieve e-mails (om de paar dagen)en brieven betr. valse vorderi

boos_op_ANWB

Ik kreeg afgelopen zomer vele agressieve-mails en brieven van TKB over een vordering bij de ANWB die achteraf niet blijkt te kloppen.
Ik heb toen een gedeelte van deze zogenaamde vordering betaald. Immers de ANWB was in mijn ogen altijd een nette organisatie. Het incassobureau TKB moest daarom in mijn ogen ook een fatsoenlijk incassobureau zijn met een juiste vordering op mij. Pas nu kom ik erachter (na telefonisch contact met de ANWB-ledenadministratie) dat mijn lidmaatschap toen wel opgezegd is per 31 december 2013, en ik de ANWB helemaal niets meer verschuldigd ben. Ik eis daarom al het geld op dat ik aan de TKB betaald heb. Immers al uw agressieve emails en brieven waren misleidend. Ik heb op Internet gekeken en daaruit blijkt dat er veel klachten over dit incassobureau TKB zijn. Het zijn een stelletje boeven en oplichters. Dat de ANWB hier mee in zee ging! Er zijn meerdere alternatieven voor de ANWB of Wegenwacht.
Ik heb hier schoon genoeg van!

Ik wil mijn geld onmiddellijk terug hebben dat ik n.a.v. valse en misleidende emails betaald heb. Het zijn een stelletje boeven bij TKB die zich aan geen enkele gedragscode houden. Als ik mijn geld niet direct terugkrijg, stap ik naar TROS RADAR en andere programma's zoals KASSA. Ook wil ik iedereen via Internet waarschuwen voor de maffiapraktijken van TKB.

Wij vinden dat TKB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TKB?