Klacht TKB: ANWB betaald door een ander, TKB totaal van slag!

Klachtnummer
# 111162
Gebruiker
Shiva718
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ivm schuldhulpverlening mogen wij geen abonnementen meer hebben. Maar wij maken flink wat kilometers in een jaar in een oudere auto. Lidmaatschap ANWB willen we dan ook graag houden. Een goede vriend van ons vindt dit ook en betaalt de rekening voor ons, onder vermelding van ons referentie nummer. Zo gezegd, zo gedaan.

En dan begint de ellendelingen goed. TKB kan de betaling nergens vinden, het referentie nummer niet, de betalende persoon ook niet! Ondertussen al heel wat emails met incasso dreigingen verder. Vriend heeft telefonisch contact gehad met TKB, bewijs van betaling doorgestuurd en zou nog een reactie krijgen van TKB die het uit zou zoeken...

Ondertussen een week verder...zojuist weer een email gehad met incasso dreiging...

Schijnbaar is alles zo geautomatiseerd dat logisch nadenken niet meer mogelijk is.....

De oplossing

Nadenken,betaling is gedaan onder een andere naam met een ander rekeningnummer maar met het goede referentienummer naar de rekening van TKB. Zorgen dat wij onze ANWB pas van 2015 zsm in huis hebben. Betaalbewijs is door onze vriend al gemaild, die € 194,00 kan niet zomaar verdwenen zijn toch!?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TKB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TKB?