Klacht TKB: opzegging ANWB lidmaatschap

Klachtnummer
# 172596
Gebruiker
TKBWEGERMEE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Discussie met ANWB omtrent opzegging lidmaatschap, klaarblijkelijk via verkeerde mailadres klantenservice, dit is echter nooit door hen gemeld.
N.a.v. contact opzegging per 31-05-2016,brief ontvangen van ANWB dat zij contact opnemen met ons inzake financiele afwikkeling.TKB blijft mail sturen en dreigen met gerechtelijke procedure. Klantenservice gesproken en n.a.v. dit gesprek volledige restschuld inclusief 6 Euro aanmaankosten betaald. TKB blijft mail sturen, verweer geschreven inclusief kopiebrief van de ANWB, naam van de persoon klantenservice doorgegeven, telefoongegevens vh gesprek opgestuurd. TKB gaat hier inhoudelijk niet op in, blijft dreigen, enige opmerking dat het een geautomatiseerde brief betreft.( is echter wel rechstgeldig) Ben het beu en wil een klacht indienen

De oplossing

TKB per onmiddelijk stoppen met mail en dreigementen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TKB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TKB?