Klacht TKB: TKB

M

Ik heb een reisverzekering bij ANWB. Op 11-08-2015 heb ik de verzekeringspremie betaald op de rekening van ANWB debiteuren met vermelding van de betalingskenmerk. Dit is de rekening waarop ik jaren mij betalingen aan ANWB voldoe. Op 27-08-2015 is de betaling teuggestoord en de vordering aan TKB incasso gegeven.
TKB is daarna zeer agressief te werk gegaan. Het bleek dat achtre ANWB een andere partij achter ANWB zat. Hier ik dacht een relatie met ANWB te hebben. Mijn verhaal en de betalingsbewijs waren irrelevant, ik moest beter opletten. Het ging immers over de incasso kosten, (die bijna net zo hoog zijn als de voordering) die vediend moesten worden. Tenslote werkt TKB op no cure, no pay basis. Het feit dat alle informatie misleiden was en med deed vermoeder dat er ANWB de tegenpartij was, het feit dat dit fatsoen normen van redelijkheid en bilijkheid overschrijdt is helemaal niet relevant zolang de incasso kosten maar in rekening gebracht kunne worden.

In dit geval zijn de incasso costen onredelijk. de bataling was aan ANWB reeds voldaan.

Wij vinden dat TKB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TKB?