Klacht TKB: TKB waardeloos bedrijf

# 120378
otto5

Hier is al enige tijd correspondentie over. De beloofde reperatie is NIET uitgevoerd door de ANWB, waarom een betaling voor een niet geleverde dienst ? En niet verwijzen naar de algemene voorwaarden, daarvan ben ik niet op de hoogte gesteld toen ik de ANWB belde voor hulp. Zie eerder mail contact hierover. Ook zou ik graag een digitale opname willen ontvangen van U of van de ANWB van mijn telefoongesprek met de ANWB waarin ik accoord zou zijn gegaan met de voorwaarden. Ten tweede ik zou graag een meer bemiddelende rol van TKB zien in deze kwestie. En aan de klachten op internet te zien over de TKB én de ANWB zou dit geen overbodige luxe zijn. Ten derde, ik heb al voorgesteld om een kleine vergoeding over te maken voor de gedane moeite door de ANWB, helaas is dit afgewezen. Dit aanbod blijft staan evenals het bedrag over te maken wat de commissie is voor TKB ten aanzien van deze "vordering" aan mij. Helaas ook afgewezen.

Stoppen met vorderingen van TKB namens ANWB en opzeggen lidmaatschap ANWB zonder kosten

Wij vinden dat TKB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

otto5
    Waardeloos bedrijf, zeker in combinatie met de ANWB

otto5

Ook een klacht indienen over TKB?