Klacht TLM-Foundation: Je bestelt en betaalt, maar ontvangt niets.

Klachtnummer
# 444533
Gebruiker
Kruimeltje54
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bestelling en betaling op 21 april 2020 gedaan. Nog dezelfde dag een bevestiging van mijn bestelling en betaling gekregen. Tot op heden 14 mei 2020, niets ontvangen. Er wordt geadverteerd met vandaag besteld, morgen ontvangen. Dieverse malen een e-mail gestuurd en geen antwoord gekregen. Ook het nummer wat je krijgt om te kijken waar het pakje zich bevindt klopt niet.

Gewenste oplossing

Graag het bestelde opsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TLM-Foundation hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TLM-Foundation?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen