Klacht TMC Woonwinkel: [Titel verwijderd door moderator]

Criminelen

Voor meer dan € 1000 besteed aan stoelen! Leuke stoel in de winkel gezien van H en H. In andere kleuren laten bekleden. Is niet naar behoren uitgevoerd. Stof zit op bepaalde punten geplooid, waar het strak moet zitten.

Ik verlang compensatie. Zou het liefst andere stoelen willen! Heb echter geen zin om weer 3 maanden zonder stoelen te moeten zitten. En wat wordt het dan als ze aan de bestaande stoelen gaan zitten prutsen. Ben het vertrouwen in T.M.C kwijt.

TMC Woonwinkel is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

TMC Woonwinkel
    Geachte klant,

hartelijk dank voor deze melding. Zoals u weet, hebben we deze situatie voorgelegd bij de leverancier van de stoelen. We begrijpen dat u snel het antwoord wil weten, maar moeten toch wachten op een reactie van de leverancier. Er zal binnenkort contact opgenomen worden door de verkoopster die dit in behandeling heeft genomen. Voor verdere vragen/opmerkingen verwijzen we u graag ook door naar de verkoopster.

met vriendelijke groet,

TMC Woonwinkels

Criminelen
Geen oplossing! Moet het ermee doen! T.M.C in Goes is een derderangs bedrijf! Mijn advies aan iedereen die dit leest, koop bij een gerenomeerd bedrijf je meubels ed. en niet bij deze oplichters!

Ook een klacht indienen over TMC Woonwinkel?