Klacht TMC Woonwinkel: [Titel verwijderd door moderator]

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 257736
Gebruiker
Criminelen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor meer dan € 1000 besteed aan stoelen! Leuke stoel in de winkel gezien van H en H. In andere kleuren laten bekleden. Is niet naar behoren uitgevoerd. Stof zit op bepaalde punten geplooid, waar het strak moet zitten.

De oplossing

Ik verlang compensatie. Zou het liefst andere stoelen willen! Heb echter geen zin om weer 3 maanden zonder stoelen te moeten zitten. En wat wordt het dan als ze aan de bestaande stoelen gaan zitten prutsen. Ben het vertrouwen in T.M.C kwijt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

TMC Woonwinkel is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    TMC Woonwinkel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    hartelijk dank voor deze melding. Zoals u weet, hebben we deze situatie voorgelegd bij de leverancier van de stoelen. We begrijpen dat u snel het antwoord wil weten, maar moeten toch wachten op een reactie van de leverancier. Er zal binnenkort contact opgenomen worden door de verkoopster die dit in behandeling heeft genomen. Voor verdere vragen/opmerkingen verwijzen we u graag ook door naar de verkoopster.

    met vriendelijke groet,

    TMC Woonwinkels

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Criminelen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing! Moet het ermee doen! T.M.C in Goes is een derderangs bedrijf! Mijn advies aan iedereen die dit leest, koop bij een gerenomeerd bedrijf je meubels ed. en niet bij deze oplichters!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TMC Woonwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen