Klacht TMS Holland: Ongevraagd rapport keuring huis naar makelaar versturen

Klachtnummer
# 23560
Gebruiker
Corrie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb via de makelaar van de verkopende partij een verzoek ingedient tot een bouwkundig keurings rapport van een mogelijk te kopen woning.
Ik ben de opdrachtgever van deze keuring en moet daarom ook de rekening betalen.
Tot zover nog correct. Maar nu is het rapport van de keuring zonder mijn toestemming nog op mijn verzoek ook toegestuurd aan de makelaar van de verkopende partij.
Tijdens de keuring heb ik expliciet aan de inspecteur aangegeven dat het rapport naar mij gestuurd moet worden. Hier mag je toch uit concluderen dat ik geen opdracht heb gegeven het rapport naar de makelaar te sturen.

Ik heb bezwaar gemaakt bij TMS Holland over de procedure en ben van mening dat ik de rekening niet of in iedergeval niet geheel behoeft te betalen omdat de verkopende partij nu op mijn kosten een rapport hebben gekregen waar men verdere verkopen mee kan bedrijven.

TMS vind dat zij correct hebben gehandeld.

Gewenste oplossing

de gewenste oplossing zou zijn dat ten eerste TMS excuus aanbiedt omtrent het doorsturen van het rapport naar derden.
Ten tweede een geheel of gedeeltelijke , de helft van het verschuldigde bedrag, kwijtschelding van de kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TMS Holland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TMS Holland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen