Klacht TNT Express [NIET POSTNL]: Aso gedrag koerier

Dvp

De koerier stond op een woonerf met de bus midden op de weg. Ik kwam aangereden en zag dat de koerier wachtte op zijn collega om een pakket af te leveren. Ik ben netjes gaan wachten tot koeriers klaar waren met afleveren. Tot mijn verbazing reed de koerier op mij af en eiste dat ik aan de kant zou gaan, terwijl de koerier alle ruimte en mogelijkheid had om een stukje achteruit te gaan naar de zijkant. Terwijl hij voor mij stond wees hij en schelde hij dat ik achteruit moest gaan. Omdat ik mijn twee kinderen in de auto had zitten en mijn vrouw moest ophalen bij de winkel had ik geen zin en tijd om uit te stappen en de koerier hierop aan te spreken. Ik ben uiteindelijk zelf achteruit gereden zodat de koerier mij alsnog kon passeren. Dit heb ik alleen maar gedaan omdat ik zijn kenteken kon noteren en van plan was om dit bij jullie te melden. Als ik zelf een bedrijf zou hebben zou ik graag willen weten wat mijn werknemers zoal op de weg doen. Vandaar deze melding.

Aanspreken op het gedrag van de koerier. Ik ben netjes gaan wachten zodat de koerier zijn werk naar behoren kon uitvoeren. Dit was mijn bedankje. Ook zou ik graag hier een terugkoppeling van willen terugzien.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Dvp
    Schandalig dat hier niet op wordt gereageerd. Zo mijn best gedaan om niet uit te stappen maar dit op een nette professionele manier op te lossen. Volgende keer weet ik wel beter!