Klacht TNT Express [NIET POSTNL]: Pakket kwijt

Grashopper

Ons pakket is kwijt. Het pakket is bezorgd op 17 juli jl. op Maasdijk 182 in
's-Gravenzande. Hier zijn wij achter gekomen na contact met TNT, de bezorger gaf dat aan. Ons adres is Maasdijk 182, Maasdijk. Het zendingsnr is 262863020.
Wij hebben al een week lang contact met Emma van support, wij worden van het kastje naar de muur gestuurd, Het interesseert TNT werkelijk niets. Heel vervelend. Het pakket is voor ons bedrijf en heel belangrijk en het heeft een waarde van € 395!! Emma van TNT heeft ons verteld dat de betreffende bezorger gisteren (dinsdag 31 juli jl.) 2x aan de deur is geweest en dat de bewoners niet thuis waren. Wij zijn zelf naar het betreffende adres gereden en de bewoners gaven aan dat zij de gehele dag thuis zijn geweest en geen bezorger gezien hebben!! Wij worden dus keihard voorgelogen door TNT, de bezorger!!
De bewoners gaven aan dat de bezorger de woonplaats handmatig veranderd heeft (van Maasdijk -> 's-Gravenzande) en zelf heeft getekend met mijn naam Tanja!! Vervolgens heeft hij het pakket in de brievenbus in 's-Gravenzande gedeponeerd. De bewoners hebben het pakket de dag erna in de reguliere brievenbus gepost met daarop "verkeerd bezorgd" en sindsdien is het pakket kwijt!!

Ik wil dat TNT de kosten vergoedt of zorgt dat het pakket deze week nog terug bezorgd wordt!!

Grashopper
    Ik heb nog geen reactie van TNT!!?

Ook een klacht indienen over TNT Express [NIET POSTNL]?