Klacht TNT Express [NIET POSTNL]: TNT geeft geen informatie en helpt naar faillisement

Klachtnummer
# 368280
Gebruiker
Ronald
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ons pakket ligt al 5 weken vast .
Het pakket zou in beslag genomen zijn door de douane, inmiddels elke dag gebeld met TNT en de Douane, Ik word heen en weer gestuurd. De douane zegt dat het pakket helemaal niet in beslag genomen is, en dat TNT dat zegt om tijd te rekken om de invoer aangifte te doen. TNT zegt dat het pakket in beslag genomen is. Ik heb vervolgens de invoer afdeling van TNT gebeld maar die zeggen weer dat de douane het pakket in beslag genomen heeft. Ik vroeg om de inbeslagname brief ( waar ik per direct recht op heb) maar die kunnen ze niet geven, reden onbekend moest volgende week terug bellen. ons bedrijf heeft inmiddels verschillende klanten terugbetaalt plus heel veel klachten erbij gekregen ( totale schade 30.000 ) euro en nog mijn spullen niet en nog geen streep verder. waarschijnlijk zit er een faillissement aan te komen en er is niks wat we kunnen doen.

De oplossing

Schade vergoeding, plus per direct de invoer brief van de douane

0 reacties

Ook een klacht indienen over TNT Express [NIET POSTNL]?