Klacht TNT Express [NIET POSTNL]: Wachten totdat wij een ons wegen.. maar niet volgens afspraak

M. vd. Tol

Van een bekende computer/storage leverancier hebben wij een apparaat geleend. Op een goed moment hebben wij aangegeven dat deze terug naar de leverancier kon die TNT Express inschakelde om het apparaat op te halen.

Dit apparaat stond op ons onbemande Datacenter en een paar dagen voor de afgesproken datum hebben wij gebeld en gevraagd of het mogelijk was dat de chauffeur ons even kon bellen als hij in de buurt van het ophaal adres zou zijn. Dit was een probleem, want dit was op kosten van de chauffeur en niet alle chauffeurs hebben een mobiele telefoon was het antwoord.

Op de afgesproken datum en het afgesproken tijdstip is daarom 1 van mijn collega's naar het DC gegaan om te wachten op de chauffeur...maar die kwam niet opdagen. Na een telefoontje naar TNT was het commentaar dat de planning had besloten om een andere route te nemen...

Mijn collega heeft dus vanaf 13.30 tot en met 16.00 zitten wachten... even bellen door de chauffeur had dit voorkomen!

De chauffeur laten bellen als hij in de buurt is.

Ook een klacht indienen over TNT Express [NIET POSTNL]?