Klacht TNT Express [NIET POSTNL]: we doen niet aan klachten en de kosten daarvn

Klachtnummer
# 5472
Gebruiker
ab de wildt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een pakket aangeboden gekregen maar was niet thuis. op het aangegeven postagentschap was het pakket niet aangekomen. daarvoor moet je 0,45 cent betalen en wachten. het bleek op een ander postagentschap gebracht te zijn.
gevolg een nieuwe vrijde dag nemen, kosten voor de telefoon en te horen krijgen dat ze niet aan klachten doen.

De oplossing

klachtenlijn, kosten voor achterhalen van niet geleverde dienst goedkoper of gratis.

1 reactie

  1. Auteur
    TNT Express [NIET POSTNL]
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,Uw vraag heeft betrekking tot een zending van Post NL.Post NL kunt u bereiken via 0900-0570 of op de website:www.postnl.nlMet vriendelijke groet,TNT Express

Ook een klacht indienen over TNT Express [NIET POSTNL]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen