Klacht TNT Express [NIET POSTNL]: zending opgehaald zonder vrachtbrief en is nu zoek

Klachtnummer
# 58562
Gebruiker
Croese
Datum
0 reacties

Details

De klacht

23 april opdracht gegeven om een zending op te halen in Frankrijk. Vervolgens wordt deze zending 24 april opgehaald en zou dan vandaag 28 april afgeleverd moeten worden voor 12:00 uur. Voor deze optie betaal je ook extra anders wordt het eind van de dag. Vandaag ben ik gaan bellen met TNT om de status op te vragen. Krijg een zeer onprofesioneel persoon aan de lijn die mij weinig tot niets kon vertellen. Met 40 min teruggebeld en krijg ik te horen dat de zending is opgehaald omdat het bedrijf dit heeft bevestigd waar mijn zending klaar stond. Zending blijkt zonder vrachtbrief te zijn opgehaald en is nu zoek. Een order van 1500 euro is nu zoek en waar spullen in zitten waar mijn klanten op aan het wachten zijn. Het ergste nog dat er spullen inzitten die niet meer opnieuw besteld kunnen worden en ik klanten zometeen moet gaan terug betalen omdat ze hun spullen niet geleverd kunnen krijgen. Overgestapt van DHL naar TNT Express. Steeds meer spijt van.

De oplossing

zending bovenwater halen en alsnog asap bezorgen!!! en anders geld terug en compensatie

0 reacties

Ook een klacht indienen over TNT Express [NIET POSTNL]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen