Opgelost door TNT Express : Zeer belangrijke zending vertraagd/niet geleverd. Onbekende levertijd!
Details
Klacht
Op 5 februari mijn bestelling opgehaald in ShenZhen (China). Het gaat om een zeer belangrijke bestelling van HOGE WAARDE. Eerst stond er een leverdatum van 5 februari voor 21:00 uur. Toen het in doorvoer was, stond er 8 februari vóór 18:00 uur.Nu staat er:
08-02-21 11:51 Zending vertraagd tijdens doorvoer. Herstelacties aan de gang.
07-02-21 11:03 Chek Lap Kok Er is een vertraging maar we werken er hard aan om op tijd te leveren
06-02-21 21:19 Chek Lap Kok Zending in doorvoer
De zending blijkt dus vertraagd. Ik heb TNT Nederland gebeld en zij zeggen geen informatie te kunnen geven omdat zij zelf niet meer weten. Als transportbedrijf is het toch JUIST je verantwoordelijk om te weten waar het pakket is en wat er aan de hand is als er vertraging heeft opgetreden?
Nu staat er bij leverdatum: Geplande levering in behandeling
Wat houdt dit precies in en wanneer kan ik het pakket verwachten?
Ik MOET deze levering aan mijn klant leveren vóór Maandag 15 februari, anders cancelt de klant de order en kan ik zelf faillissement aanvragen!
Ik eis dat TNT dit met spoed oppakt en met spoed levert!
Gewenste oplossing
Ik wil dat TNT mijn pakket met spoed alsnog bezorgd. Het gaat immers om mijn toekomst. Als ik het vóór Maandag 15 februari niet lever aan mijn klant, dan cancelt hij de order en kan ik mijn deuren sluiten en failliesement aanvragen!!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.