Opgelost door Tobias Fiscaal : Gewoon betaald voor parkeren maar toch een boete

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 610227
Gebruiker
Koelkast
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb het aangegeven bedrag van de parkeerautomaat betaald om 18.49
Krijg ik een boete met als tijdstip 18.53 en dat we een euro te weinig hebben betaald....En dan dus nog de kosten van 66,50 erbij! Daarnaast kreeg ik die in mijn vakantie die langer duurde dan de 2 weken van de betaaltermijn!

Gewenste oplossing

Graag de boete asap terugstorten
Geboden oplossing
Graag zou ik uitleg krijgen hoe te parkeren, want je rijd in op kenteken en uit op kenteken, dus ik snap echt niet hoe het mogelijk is om te weinig te betalen?
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Tobias Fiscaal
    Datum
    Goedemorgen,

    Goed dat u contact met ons opneemt. Om u verder informeren ontvangen wij graag een zaaknummer die op onze brief staat vermeld.

    Met vriendelijke groet,

    Tobias Fiscaal
  2. Auteur
    Tobias Fiscaal
    Datum
    Goedemorgen,

    Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie ontvangen op onze vraag. Graag willen wij u verder helpen als u ons een zaaknummer kan door geven die op onze brief staat vermeld.

    Met vriendelijke groet,

    Tobias Fiscaal
  3. Auteur
    Koelkast
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Tobias Fiscaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    In deze zaak zien we dat u op de juiste wijze bezwaar heeft gemaakt op 27-07-2022. De bezwaarafhandelaar heeft een kalenderjaar de tijd om het bezwaar af te handelen, dit staat ook in de ontvangstbevestiging die u ontvangt voor het indienen van een bezwaar.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tobias Fiscaal ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen