Klacht Tobias Fiscaal : Maffia praktijken!

Dreamcatcher77

Vandaag een brief gekregen met de tekst: Dwangbevel in naam van de koning.
(laat me niet lachen) maar goed.
dit schijnt een aanmaning te zijn. Hiervoor nog geen eerdere brief gekregen over de boete. ik dacht bel ze even netjes op om alles uit te leggen.
Nou het interesseerde dan mens helemaal niets en ik moest maar kunnen bewijzen dat ik de brief(en) hiervoor niet hebt gekregen. ik vroeg, hoe kan ik zoiets nou bewijzen, dat mens zij met een klein gegiechel van, dat kan je niet.
nou ik sta inmiddels op kook stand. De aanslag zelf is €62,00 maar gooien er nog eens €8,00 aanmaningskosten en €45,00 dagtekening kosten bij. dus totaal bedrag van €115,00 wat zijn dit voor een maffia praktijken!

Dat er serieus wordt gekeken naar een oplossing.
ik gaf aan dat ik best die €62,00 wil betalen. ben zelf vergeten om me aan te melden bij het parkeren. Maar die extra kosten slaan nergens op,
Al eerder telefonisch contact gehad met ze, Ik had het gevoel dat het ze niets interesseert wat ik zij.

Tobias Fiscaal
    Goedemorgen,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klachtenkompas. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: https://www.tobias-beheer.nl/klacht-indienen/, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klachtenkompas met u communiceren.

Tobias Fiscaal

Ook een klacht indienen over Tobias Fiscaal ?