Klacht Toemen Modelbouw: Leveringen

Klachtnummer
# 63556
Gebruiker
Patrick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meerdere bestellingen via Toemen gedaan, bij elke bestelling wel een probleem met één of meerdere artikelen. Bij telefonisch navraag heb ik zeker 30 minuten aan de telefoon gezeten, en werd mij nog niet duidelijk wanneer ik wat zou ontvangen.
Gister nogmaals een bestelling geplaatst en betaald, ik weet dat deze artikelen op voorraad zijn gezien ik in de winkel ben geweest, echter word de bestelstatus niet gewijzigd, en krijg ik op geen enkele manier terugkoppeling van Toemen (telefoon of mail) of mijn bestelling compleet is ja of nee. Al met al ben ik zeer ontevreden over de service van Toemen, en zal ik Toemen never nooit aanraden aan andere mensen.

De oplossing

ZSM geholpen worden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toemen Modelbouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Toemen Modelbouw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen