Klacht Toemen Modelbouw: Onvolledig bedrag terug na garantie die volledig bedrag dekt.

D.H.L. Westra

Op 6 juni hebben wij een DJI Phantom 3 aangeschaft bij Toemen modelbouw te 's-Hertogenbosch. De zender was kapot en is op 11 juni ingeleverd in de winkel. In plaats van de zender direct te vervangen moest deze van Toemen naar DJI opgestuurd om te onderzoeken of het defect binnen de garantiebepalingen viel. Op advies van Toemen is er een nieuwe zender aangeschaft omdat we anders zo lang zonder zender zouden zitten en het gehele product daardoor niet te gebruiken is. Op de bon van deze zender staat duidelijk omschreven dat het volledige bedrag teruggegeven wordt wanneer DJI akkoord geeft. Op 20 augustus heeft DJI bevestigd dat het binnen de garantiebepalingen valt. Wij verwachten vervolgens dat het volledige bedrag teruggeven zou worden maar pas na veelvuldig bellen, waarbij steeds tegenstrijdige verhalen werden verteld, is er maar 430euro overgemaakt. Er is alleen bij de overboeking gemeld dat er kosten gerekend zijn voor verzending naar DJI en tweedehands verkoop van het product.

Wij willen graag het volledige bedrag van de zender terug. Wij hebben 430euro ontvangen terwijl de zender 589euro heeft gekost. Toemen moet zijn verantwoordelijkheid nemen voor de verkoop van een kapot product en deze kosten met DJI verekenen en niet met ons.

Wij vinden dat Toemen Modelbouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?