Opgelost door Toemen Modelbouw: Oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 392871
Gebruiker
M. van der Maarl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Product zou worden nageleverd. Na een half jaar was het nog steeds niet geleverd. Reden: "We zijn verhuisd". Hij zocht in zijn systeem, en zag dat het inderdaad nog moest worden nageleverd. Dus hij beloofde dat het product direct zou worden toegezonden. Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Dus ik belde weer. "Oh, dat is een factuur uit het oude systeem, daar kan ik niet in. Belt u volgende week maar met Pascal. Ik kan u niet helpen". Ik zei dat ik dat geen service vond. Toen verbrak hij de verbinding.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug: € 19,79 excl. BTW
Geboden oplossing
Toemen heeft het geld terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toemen Modelbouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Toemen Modelbouw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen