Klacht Toemen Modelbouw: Reparatie binnen afgesproken termijn is niet mogelijk

grote_bram

Op 24 juni heb ik een RC boot Volentex rc racent Vector 80 aangeboden ter reparatie. Tijdens de tweede keer varen is er een magneet uit de motor losgeraakt en heeft de stroomdraden doorgesneden. Volgens Toemen een garantie-item. De boot zou worden opgestuurd en ik moest in eerste instantie rekening houden met een reparatie duur van toch wel 2 weken. Op 17-7-2017, drie weken na inleveren heb ik geïnformeerd. Nee meneer, de leverancier krijgt drie weken de tijd om het probleem te verhelpen en dan nog een week om te versturen. 24-7-17 weer contact opgenomen. Sorry meneer, het duurt iets langer, maar over twee weken is de boot echt klaar. 7 augustus weer contact opgenomen. Het gaat nog wel twee weken duren. 22 augustus weer contact gehad en gevraagd naar een lever datum. Ondanks dat men eerder heel makkelijk was om nieuwe deadlines door te geven, wil men nu geen datum meer geven. Ik moet wachten is hun advies. Ik heb moeten smeken om een bevestiging te krijgen via mail betreffende het telefonisch contact. Nu 30 augustus tijd om een klacht hierover in te dienen.

Ontbinding van de koop. Het vertrouwen is geschonden.

Wij vinden dat Toemen Modelbouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

grote_bram
Geen enkele reactie, geen mail, geen telefoon, gewoon helemaal niks.

Ook een klacht indienen over Toemen Modelbouw?