Klacht Toerkoop reisburo Globus: niet innemen van reis / kado kaart

Klachtnummer
# 74443
Gebruiker
goaindia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondergetekende en vrienden hebben M.Jasoerse en haar echtgenoot reis /kado kaarten gegeven ter waarde van € 865,00. Duidelijk hebben wij bij de aanschaf in juli 2012 aangegeven dat de reis hoogst waarschijnlijk (welke M. Jasperse en haar echtgenoot zouden gaan maken) niet binnen 1 jaar zou plaats vinden, dit was geen probleem etc etc. in de tussenliggende periode dreigde er ontslag en is Mw M. Jasperse middels een collectief ontslag haar baan kwijt geraakt, Op het moment juni 2014 dat er weer zicht op een nieuwe baan, loopt Mw. Jasperse de reiswinkel van Toerkoop binnen en bespreekt een reis en laat haar reis / kadokaarten zien. in eerste geeft de medewerkster aan dat het inderdaad geen probleem is, dat de datum op de achterzijde is verstreken, maar geeft aan dit wel met het Hoofdkantoor te moeten bespreken. en dat volgt het antwoord, deze kaarten zijn niet meer geldig, wat onze medewerksters ook hebben aangegeven bij de aanschaf, maak niet uit, u krijgt niets.

De oplossing

twee tickets op het door Mw. Jasperse en echtgenoot gewenste tijdstip (najaar of voorjaar) naar Kreta.



















































Twee tickets op het het door Mw Jasperse en echtgenoot gewenste tijdstip (najaar of voorjaar) naar Kreta.






Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Toerkoop reisburo Globus is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Toerkoop reisburo Globus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen