Klacht Tofonline.nl: Oplichting webshop

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 314722
Gebruiker
Jane33
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Een tijd geleden bij deze webshop kleding en een badpak voor mn dochtertje gekocht en betaald. Na de ontvangstbevestiging nooit meer iets gehoord. Het telefoonnummer is niet in gebruik en op e-mail wordt helemaal niet gereageerd. Via Facebook inmiddels meerdere gedupeerden voorbij zien komen, maar alle negatieve reacties worden direct verwijderd, waardoor het voor een buitenstaander als een betrouwbaar en goed bedrijf overkomt. Helaas hielp aangifte bij de politie ook niet en ben ik mijn geld tot op heden kwijt.

Mocht dit nodig zijn heb ik alle e-mails en kopieën van negatieve reacties bewaard. Hoop dat dit op een beschaafde manier wordt opgelost.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug ontvangen.

9 reacties

  1. Auteur
    Jane33
    Datum
    Wacht nog op reactie.
  2. Auteur
    Jane33
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen.
  3. Auteur
    Jane33
    Datum
    Wacht nog op reactie.
  4. Auteur
    Jane33
    Datum
    Geen reactie.
  5. Auteur
    Jane33
    Datum
    Wacht nog steeds op een reactie.
  6. Auteur
    Jane33
    Datum
    Geen reactie.
  7. Auteur
    Jane33
    Datum
    Wacht nog steeds.
  8. Auteur
    Jane33
    Datum
    Wacht op reactie
  9. Auteur
    Jane33
    Datum
    Wacht nog af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jane33
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot op heden niks gehoord. Waardeloos bedrijf, zou hier absoluut geen zaken mee doen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tofonline.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen