Klacht Toggle mobile: Prepaid kaart Toggle Mobile

Willemjantroost

Via de site van internationalSIM werd m'n aandacht getrokken door de oplossing van Toggle Mobile. We gingen met 4 actieve datagebruikers naar Spanje. Het is dan handig tegen lokaal tarief afgerekend te worden. Dus de Toggle Mobile kaart besteld. Daarna nog contact gehad met de helpdesk van Toggle Mobile en hen gevraagd hoe ik een databundel kon aanschaffen en hoe ik die kon gebruiken in Frankrijk (ook een paar dagen gestaan) en in Spanje. Keurig via mail kreeg ik de instellingen. Dus goed voorbereid op vakantie.
In Frankrijk bleek dat ik na wat internetten door m'n beltegoed heen was. Vreemd want ik had toch een databundel. In Spanje daar ingedoken. Na half uur bellen, werd mij duidelijk gemaakt dat de databundel alleen in Nederland gebruikt kon worden. Daar heb ik niets aan omdat we allemaal in NL een abonnement hebben. Helaas kon ik alleen met dure roamingkosten gebruik maken van m'n NL abo. Ik wil alle aanschafkosten retour (75 euro). Maar na weken nog geen reactie op m'n klacht

De 1e reactie van Toggle Mobile was dat ze 20 euro op m'n kaartje hadden bijgeschreven. Dat is natuurlijk een niet acceptabele oplossing omdat ik nog steeds geen gebruik kan maken van de databundel in het buitenland. In Nederland heb ik het niet nodig want daar heb ik natuurlijk een data-abonnement. Ik wil de totale Aanschafkosten en opwaardeerkosten retour. (75 euro).

Wij vinden dat Toggle mobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Willemjantroost

Ook een klacht indienen over Toggle mobile?