Klacht Toiletmaat B.V.: Slechte service, niet te woord gestaan. Onterechte factuur.

Klachtnummer
# 545586
Gebruiker
Roaldtuindesign
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij zijn een hoveniersbedrijf welke tuinen aanlegt, bij een project een tuin gehuurd via toiletmaat. Toiletmaat werd nadat het project was afgerond later opgehaald dan dat wij hadden aangegeven. Toiletmaat gaf aan problemen te hebben met de leverancier Boels welke de toiletten ophaalt. Hierdoor is het toilet blijven staan terwijl wij er geen zicht meer op hadden. Ten tijde dat het toilet langer is blijven staan is het toilet niet schoongemaakt.
Vervolgens krijgen wij naderhand een factuur van chemische reiniging van het toilet. Hierop heb ik contact gezocht met toiletmaat. Meerdere malen gebeld en gemaild. Via de mail krijg ik alleen te horen, u dient de factuur te betalen. Telefonisch word aangegeven u word hierover teruggebeld en vervolgens hoor ik niets meer. Vervolgens krijg ik een incasso zonder dat er overleg is gevoerd over de betaling.

Gewenste oplossing

Dat de factuur wordt gecrediteerd danwel dat hierover overleg met ons wordt gevoerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toiletmaat B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Toiletmaat B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen