Klacht Toko IJburg: Restaurant zegt kwaad dat ik voor twee wil eten en voor betalen.

sad Niet opgelost
Thijs

Ik heb curry met garnalen en een roti kip besteld bij Toko Ijburg. Normaal is dat daar altijd prima. Je krijgt een flinke bak met lekker eten.
Vandaag kreeg ik een veel kleiner bakje dan gewoonlijk, met een paar kleine stukjes aardappel, kouseband die veel te gaar is, en stukjes kip die voornamelijk uit bot en kraakbeen bestond.
Ik heb opgebeld om te zeggen dat ik niet tevreden was. Meneer wist mij te vertellen dat ik dan beter naar de Albert Hein kan gaan de volgende keer, en daar niet meer terug moet komen. Toen ik kwaad werd begon hij mij uit te schelden.
Vervolgens ben ik naar zijn zaak gefietst, hij wist me te vertellen dat ik hem begon uit te schelden door de telefoon en dat ik voor twee personen wil krijgen en daar niet voor wil betalen. Ik ben woedend weggegaan.
Wat erg! Ik heb twintig euro uitgegeven en zeer slecht eten gekregen. En ben nog geschoffeerd en uitgescholden op de koop toe.
De vorige keren was deze man ontzettend aardig en zei "als er iets niet goed is dan hoor ik dit graag!"
Niet dus!

Geld terug

Wij vinden dat Toko IJburg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Thijs
Geld terug

Ook een klacht indienen over Toko IJburg?