Opgelost door Tolvignetten: Ondanks digitaal Tolvignet voor Hongarije toch 3 boetes ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 554833
Gebruiker
E Hoekstra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ondanks de aankoop van een digitaal maandvignet voor Hongarije bij Tolvignetten.nl voor de periode van 12 juli t/m 1 augustus in totaal 3 boetes ontvangen voor gebruik van de tolweg in Hongarije. Bij het 1e mailverkeer met Tolvignetten werd direct gereageerd met het verzoek om de 3 boetes te malen naar tolvignetten, dit per direct gedaan. Hierop werd wederom snel geregeerd door Tolvignetten met het verzoek om nogmaals de 3 boetes te mailen in een bestand welke beter leesbaar moest zijn omdat de eerder verstuurde boetes niet duidelijk leesbaar waren voor Tolvignetten. Per direct aan dit verzoek voldaan, doordat het hier om wat grotere bestanden ging heb ik de boetes in 3 keer verstuurd omdat het versturen van de 3 bestanden in 1 keer problemen opleverde. In alle 3 de verstuurde mails dit duidelijk aangeven. Na het versturen van de 3 boetes word er niet meer gereageerd door Tolvignetten, diverse keren geprobeerd te bellen maar Tolvignetten is telefonisch gewoon niet bereikbaar, inspreken op het antwoordapparaat waarbij wordt verzocht om je 06 nummer achter te laten zodat Tolvignetten je z.s.m. kan terug bellen heeft levert ook geen resultaat op. Op mijn mails met de vraag of de nieuwe bestanden in goede orde zijn ontvangen wordt ook niet gereageerd. Zo snel dat het 1e mail contact ging zo afwachtend stelt Tolvignetten zich nu op door gewoon niet meer te reageren.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Tolvignetten er voor zorgt dat de 3 boetes ongedaan worden gemaakt. Mochten er nog meer boetes volgen dan geldt hier het zelfde voor.
Geboden oplossing
Tolvignetten heeft mijn klacht direct in behandeling genomen, een heeft het boetebedrag binnen een paar dagen aan mij overgemaakt. Complimenten voor de correctie afhandeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tolvignetten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tolvignetten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen