Klacht Tom-bv.com: koop ontbinden geen geld terug

Klachtnummer
# 75706
Gebruiker
H.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

21 augustus 2014 heb ik een buitenband via www. internet-bikes.com besteld. Deze had de verkeerde maat dus 25-8-2014 geretourneerd. 5 september 2014 had ik nog geen bericht van T.O.M. b.V. Dus een e-mail gestuurd. 8 september 2014 claimt het bedrijf de band niet te hebben ontvangen. Nadat ik mijn Track & trace code heb overlegd blijkt dat de band toch is ontvangen. Vervolgens vraagt de klantenservice of ik een waardebon wil of een ander product wil ontvangen, waarop ik aangeef (zoals ook op het retourformulier) dat ik mijn geld terug wil. T.O.M. B.V. geeft aan dat ik zelf de verkeerde band heb besteld en dat ze me uit coulance een waardebon aanbieden. Ik geef echter aan dat ik me beroep op de wet kopen op afstand en binnen 2 weken de koop heb ontbonden. Echter ik krijg mijn geld niet terug.
Ik heb melding gemaakt bij consuwijzer over dit bedrijf, ik heb een klacht ingediend bij "thuiswinkel Keurmerk" en ik heb TOM BV aangemaand om binnen 8 dagen mijn aankoopbedrag te retourneren

Gewenste oplossing

Ik wil mijn vooruitbetaalde aankoopbedrag en verzendkosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tom-bv.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tom-bv.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen