Klacht Tom Tailor: afspraak niet nagekomen ivm bedrag retour

Klachtnummer
# 142054
Gebruiker
spoma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Lidnummer 216238230

Ls
Ik heb op 6-11 een longsleeve polo besteld van Tom Tailor bij de Tom Tailor webshop
Maar op 11-11 nog niks ontvangen en daarop een mail gestuurd.
Waarop ze antwoorden polo was niet op voorraad het bedrag zou teruggestort worden
Zie de bijlage mails van en naar Tom Tailor
Vrige week vrijdag 27 november een telefoontje gehad van Tom Tailor helpdesk medewerkster ene Sandra ?
Die gaf mij te horen dat het bedrag overgemaakt zou worden afgelopen week
Nu ben ik al 3 weken aan het steggelen om dat bedrag terug te krijgen maar tot op heden is dat niet gebeurt
Wellicht kunnen jullie iets betekenen ?

Met vriendelijke groet Mark Brejaart

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

De oplossing

bedrag retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tom Tailor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tom Tailor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen