Klacht Tom Tailor: Met spijt koop ik helaas niets!

Klachtnummer
# 71693
Gebruiker
Dagmar C
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een promotie korting van 30 procent.

Tijdens mijn bestelling berekende de webshop 25 % niet de beloofd 30%
Ik heb de klantenservice gebeld gesproken met Jelle, hij vertelde gewoon bestellen het verschil wordt terug gestort.
Ik heb zoal afgesproken mijn bestelling geplaatst en betaald en daarna gemaild met mijn gegevens voor de resterende korting teruggestort te krijgen.
Binnen een dag ontving ik tot mijn verbazing deze mail
Geachte mevrouw Combe,



hartelijk dank voor uw e-mail van 13.08.2014 en uw interesse in Tom Tailor.



Helaas beschikken wij niet over de mogelijkheid om het verschil in de korting aan u uit te betalen.



Het spijt ons dat wij u geen beter antwoord kunnen geven.



Met vriendelijke groeten,

uw Tom Tailor E-Shop

De oplossing

Alsnog het geld retour, waar ik recht op heb!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tom Tailor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tom Tailor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen