Klacht Tomado: bakplaten

Klachtnummer
# 146470
Gebruiker
Bakplaat
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hebben nu al 3 bakplaten van tomado gekocht, waarvan steeds de stekker het begeeft.

Een heb ik in de garantie nog om kunnen ruilen, maar nu zit ik inmiddels met 2 bakplaten
maar die kan ik niet meer gebruiken, omdat de stekkers het niet meer doen.
En ja als ik die dingen nu intensief gebruik, maar dat is ook niet zo.
Je gebruikt ze een paar keer en ja hoor afgelopen kerst, ben je net bezig, begeeft
dat ding het weer. Heel erg vervelend zeg.

Bakplaten is wel erg leuk, maar dan moet dat ding het wel doen!

Heb al stad en land afgelopen voor nieuwe losse stekkers , maar die krijg
ik ook niet te pakken, helaas.

Gewenste oplossing

Ik zou graag weer stekkers hebben voor deze bakplaten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tomado hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tomado?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen