Klacht Tomado: Barst in kookplaat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 277060
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben tussen dec 2016 a feb 2017 deze Tomado kookplaats gekocht in Arnhem.
Tijdens onze verhuizing zijn we schijnbaar de bon kwijt geraakt.
Hij is betaald in contanten.

Vandaag troffen we een probleem aan.
Er zit een schuur in de kookplaat.
Hier door na ons idee niet veilig meer om te gebruiken.

Wat nu ? :S
zie foto's bijlage
#Help.

Gewenste oplossing


Hoop dat het bedrijf ons een gratis nieuwe gratis wilt toe zenden.
Geboden oplossing
Het bedrijf zelf verwijst naar blokker. Ze staan los van elektra producten. Best vreemd, gezien hun logo er wel op staat... Klopt niet geheel. Blokker verkoopt dit product niet meer... Vreemd allemaal. Gelukkig is Blokker ons wel tegemoet gekomen. De houding van Tomado is niet oké...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tomado hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tomado?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen